
Postępowanie w przypadku zwrotu produktu:
Witaj!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zwrotem towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:
- Zwrotu prosimy dokonać we własnym zakresie.
- przesyłając następujące informacje na adres help@panbrand.pl
-Imię i nazwisko
-numer zamówienia
-potwierdzenie zrealizowanego przelewu, wygenerowane ze strony bankowości elektronicznej, w formacie pdf (możesz również wybrać opcję pomniejszenia kwoty zwrotu o koszt wysyłki – 15 zł, preferencję proszę wskazać w mailu)
Należność można uregulować za pośrednictwem przelewu na poniższe dane:
PANBRAND Sp. z o. o.
46 1160 2202 0000 0004 5547 5116
W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki leżą po Twojej stronie i nie podlegają zwrotom. Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki zwracanego towaru: - Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
- Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z paragonem i formularzem, który znajduje się poniżej.
- W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument w systemie.
- Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W innym przypadku produkty zostaną do Ciebie odesłane i będziesz obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z wysyłką.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
- Środki zostaną zwrócone na rachunek wskazany w w formularzu.
PANBRAND
ul. Św. Maksymiliana Marii Kolbe 4/52,
19-300 Ełk