
Procedura wymiany produktu.
Postępowanie w przypadku wymiany produktu:
Witaj!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a wymianą towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:
- Dokonać wymiany możesz we własnym zakresie,
- przesyłając następujące informacje na adres help@panbrand.pl
-Imię i nazwisko
-numer zamówienia
-potwierdzenie zrealizowanego przelewu, wygenerowane ze strony bankowości elektronicznej, w formacie pdf
Należność można uregulować za pośrednictwem przelewu na poniższe dane
PANBRAND Sp. z o. o.
46 1160 2202 0000 0004 5547 5116
- Koszt wysyłki zwrotnej wynosi 15 zł + koszty ustalone przez firmę, którą nadajesz do nas paczkę.
- Przed odesłaniem towarów napisz do nas na zwroty@panbrand.pl, aby upewnić się, że produkty na które ma nastąpić wymiana są dostępne (ewentualnie możesz spróbować dodać produkt, którym jesteś zainteresowany/a do koszyka – jeżeli istnieje taka możliwość – produkt jest dostępny)
- Istnieje możliwość wymiany produktu na inny model. Poniżej przedstawiamy jak wygląda sytuacja jeżeli występuje różnica w cenie:
- -produkt na który wymieniasz jest droższy – ureguluj różnicę za pomocą przelewu/zaznacz opcję pobrania
- - produkt na który wymieniasz jest tańszy – podaj nam numer rachunku do zwrotu różnicy
- Wymiany możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
- Wymieniane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się poniżej.
- W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, bądź prześlesz potwierdzenie opłaty za zamówienie, a my odszukamy dokument.
- Pamiętaj proszę, że odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania, w przeciwnym razie odeślemy towar, na Twój koszt, bez dokonywania wymiany.
- Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki towaru:
PANBRAND
ul. Św. Maksymiliana Marii Kolbe 4/52,
19-300 Ełk