REKLAMACJE

Procedura reklamacji produktu

Postępowanie w przypadku reklamacji produktu:

Witaj!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

  • Napisz do nas na help@panbrand.pl aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.
  • Jeżeli istnieje taka możliwość – prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
  • Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
  • W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
    1. naprawę wady,
    2. wymianę na nowy produkt,
    3. zwrot środków
  • Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument w systemie.
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
  • Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Środki zostaną zwrócone na rachunek wskazany w w formularzu.
  • Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem.


FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.