FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

  • Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

- Wysyłkę realizujemy zwykle tego samego dnia i docierają one w przeciągu do 48h do klienta. W ramach sytuacji wyjątkowych zastrzegamy sobie jednak możliwość późniejszego wysłania towaru.

- W sytuacjach wyjątkowych (zamówienia preorderowe) czas wysyłki może być dłuższy i dokładnie określony w przypadku tego konkretnego produktu.

  • Ile zajmuje oczekiwanie na przesyłkę?

- Przesyłki krajowe w większości przypadków docierają do klientów następnego dnia roboczego.

  • Jak mogę dokonać wymiany/zwrotu towaru?

- Informacje dotyczące procedur WYMIANY, ZWROTU i REKLAMACJI zawarliśmy w stopce naszej (dolna część) strony:

WYMIEŃ TOWAR

REKLAMACJA

ZWRÓĆ TOWAR

  • Jaki rozmiar wybrać?

- Prosimy o zapoznanie się z TABELĄ ROZMIARÓW podaną na stronie. Rozmiary naszej odzieży są "klasyczne".

  • Czy wysyłamy towar za granicę?

- Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę.

  • Czy produkt ze starej kolekcji wróci do sprzedaży? Kiedy pojawi się promocja?

- Prosimy o śledzenie naszych social mediów, tam na bieżąco wrzucamy wszystkie panbrandowe newsy, w tym info o nowościach i promocjach:

FACEBOOK PAИ BRAND
INSTAGRAM PAИ BRAND



Jeśli nadal nie uzyskałeś odpowiedzi na nurtujące cię pytania, prosimy o kontakt na maila: sklep@panbrand.pl

POZDROWIEИIA

PAИ BRAND TEAM

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.